Zavolejte nám 777 918 774(Po-Pá:8-17 hod.)

Největší nabídka nábytku
skladem: 17 037 ks

Potřebuji poradit s objednávkou 777 918 774(Po-Pá:8-17 hod.)
Porovnat
0

Oblíbené produkty

0
  • Nemáte žádný oblíbený produkt

Košík 0 0
Doprava zdarma
Menu

Platba a dodání

Potvrzení objednávky

Po odeslání objednávky se Vám na obrazovce ukáže Vaše objednávka byla přijata a číslo objednávky a zároveň Vám přijde na emailovou adresu, kterou jste uvedli při registraci/objednávce, automatické potvrzení objednávky. Pokud Vám tento email nepřijde, zkontrolujte, jestli jste nezadali při registraci špatný email (údaje v registraci můžete měnit po přihlášení kliknutím na Vaše přihlašovací jméno). Jestliže je email v pořádku a potvrzení objednávky Vám přesto nepřišlo, prosím kontaktujte nás na náš email info@nejlevnejsinabytek.cz nebo na telefonu 558 431 217 nebo 777 918 774. Jakmile zboží pro Vás opustí fyzicky náš sklad, obdržíte email a sms o expedici. V e-mailu naleznete kontakt na přepravní společnost, se kterou se můžete domluvit na termínu dodání.

Možnosti platby - zvolíte si u pokladny:

  • Na dobírku (poplatek 50 Kč vč DPH)
    1. Vybrané zboží zašleme na Vaši adresu na dobírku = zaplatíte v hotovosti při dodání zboží přímo řidiči, u řidiče není možné platit kartou.
    2. K zásilce bude samozřejmě přiložen odpovídající daňový doklad (jsme plátci DPH).
    3. Platíte při převzetí zboží.
  • Platba předem bankovním převodem (bez poplatku)
    1. Po odeslání objednávky Vám ihned automaticky zašleme na Vaši emailovou adresu zálohovou fakturu.
    2. Při platbě převodem použijte číslo zálohové faktury jako variabilní symbol, je to zároveň i číslo objednávky.
    3. O přijetí platby Vás budeme informovat e-mailem, většinou je to do dvou pracovních dnů od zadání příkazu ve Vaší bance.
    4. Po přijetí Vaší platby na náš účet, zboží vyexpedujeme na Vaši adresu dle termínu dodání uvedeného u zboží.
    5. K zásilce bude samozřejmě přiložen odpovídající daňový doklad (jsme plátci DPH).
    6. Číslo účtu: 1006762/2060 (banka CITFIN)
    7. Pokud je pro Vás obsah faktury nedostatečný nebo není správný, napište e-mail na info@nejlevnejsinabytek.cz. V e-mailu uveďte, jaké údaje potřebujete doplnit/změnit
  • Platba kartou (bez poplatku)
    1. Po odeslání objednávky budete požádáni o zadání čísla Vaší platební karty přes online zabezpečenou platební bránu.
    2. O přijetí platby Vás budeme informovat e-mailem nejpozději následující pracovní den.
    3. Po přijetí Vaší platby, zboží vyexpedujeme na Vaši adresu dle termínu dodání uvedeného u zboží a v potvrzení objednávky.
    4. K zásilce bude samozřejmě přiložen odpovídající daňový doklad (jsme plátci DPH).
  • Hotově - osobní odběr (bez poplatku)
    1. Vybrané zboží si můžete vyzvednout přímo u nás na adrese nejlevnejsinabytek.cz - SmartShop s.r.o., Ostravská 843, 739 25 Sviadnov.
    2. E-mailem a sms Vám potvrdíme, že zboží je na skladě a připraveno na vyzvednutí.
    3. Platíte při převzetí zboží na účetním oddělení (1.patro, dveře č.1). Platba je možná v hotovosti nebo platební kartou.
    4. K zásilce bude samozřejmě přiložen odpovídající daňový doklad (jsme plátci DPH).
    5. Zboží je nutné vyzvednout do 14 dnů od expedice. Pokud si zboží v uvedené lhůtě nevyzvednete, bude Vám dalších 14 dnů účtováno skladné ve výši 50,-Kč/den. Po měsíci dojde ke stornování Vaší objednávky.
  • Twisto - zaplatím za 14 dní
    1. V tomto případě jednoduše dokončíte objednávku (bez čekání na výplatu)
    2. Zaplatíte přímo Twistu až za 14 dnů od vyexpedování zboží z našeho skladu ( převodem, hotově, kartou )
    3. V případě osobního odběru z našeho skladu budete požádáni o prokázání totožnosti, zboží může převzít pouze osoba, která uzavřela objednávku.
    4. Fakturační adresa se musí v případě osobního odběru shodovat s adresou trvalého bydliště na občanském průkazu.
    5. Možnost odložení platby o dalších 30 dnů
    6. Službu provozuje Twisto payments a.s.
    7. Více info o této službě
  • Platba ESSOX (bez poplatku)
    1. Přesný popis viz nákup na splátky

Dodání zboží

Dopravné se liší podle hodnoty zboží. V případě, že hodnota objednaného zboží dosáhne hranice 10 000 Kč, dovezeme vám nábytek kamkoliv v České republice ZDARMA. Pokud je cena objednaného zboží do 999 Kč, činí dopravné 99 Kč. U objednaného zboží v cenovém rozpětí 1 000 - 1 999 Kč je dopravné 199 Kč, u objednaného zboží v cenovém rozpětí 2 000 - 9 999 Kč je dopravné 299 Kč.

Zboží doručujeme prostřednictvím externí přepravní společnosti. Za provedenou přepravu se rozumí přeprava v okamžiku složení zásilky na chodníku před vchodem domu na místě určení v pracovní dny většinou mezi osmou a šestnáctou hodinou bez možnosti určení přesného času doručení předem. Zboží je většinou dodáváno v demontu s podrobným návodem ke složení. Je důkladně zabaleno (krabice apod.) a pojištěné proti poškození.

Dodací lhůta

Termín pro dodání zboží je u každého zboží uveden. Pokud bylo u vámi vybraného zboží uvedeno, že je skladem, uvidíte v odkazu Kdy zboží dostanu datum nejpozdějšího dodání. Přepravní společnost Vás bude nejpozději v tento den kontaktovat kvůli doručení, s přepravní společností se můžete domluvit na pozdějším dodání. Pokud jste si objednali více položek, budeme vám zboží expedovat najednou, až bude vše na našem skladu. Přesný den, kdy bude zboží odesláno na Vaši adresu Vám sdělíme na Váš email, popř. telefon, uvedený v objednávce ihned jak bude objednávka vyřízena. Přepravce bude mít k dispozici Vaše telefonní číslo pro případ nezastižení na dané adrese. Nejste-li k zastižení, nechá ve Vaší schránce oznámení o uložení zásilky na regionálním depu. Telefonicky si můžete objednat opětovné doručení na místo a v čase (mezi 7-15 hod.), který si s pracovníky přepravní společnosti domluvíte. Toto druhé doručení je zdarma. Případně si můžete zboží odebrat i na Vašem regionálním depu zásilkové společnosti. V případě, že přepravní společnost v námi avizovaný termín (rozpětí 3 dny) nedodá zboží na Vaši adresu a nenechá ani oznámení o uložení zásilky ve Vaší schránce, neváhejte nás kontaktovat, popř. se informovat přímo na daném depu přepravní společnosti. Expedici Vám potvrzujeme v momentě, kdy opustí zásilka pro Vás naši expedici a je tedy pevný!

Smluvní pokuta

Nepřevezme-li kupující předmět plnění z důvodů ležících na jeho straně (např. zruší objednávku v případě, kdy je zboží již odeslané, není i přes dohodnutý termín přítomna kupujícím určená osoba nebo není schopen uhradit kupní cenu atd.), bude kupujícímu fakturována smluvní pokuta. Výše smluvní pokuty činí 10% z celkové ceny objednávky. V této smluvní pokutě jsou vyčísleny náklady účelně vynaložené v souvislosti se zrušenou kupní smlouvou - především náklady na zmařenou přepravu k Vám a zpět na náš centrální sklad.
V případě, že smluvní pokutu neuhradíte v námi stanoveném termínu, tzn. do 14-ti dnů od vystavení faktury, bude pohledávka vymáhána prostřednictvím společnosti pro vymáhání pohledávek včetně všech nákladů s tím spojených. Smluvní pokuta je právně vymahatelná v souladu s příslušnými zákonnými normami.

Upozornění

nejlevnejsinabytek.cz si vyhrazuje právo na změnu těchto podmínek bez udání důvodu. Na již uzavřenou kupní smlouvu se vztahují obchodní podmínky platné v době jejího uzavření. Prodávající může požadovat zálohu na objednávku do výše 30 % z ceny objednávky. O nutnosti zaplatit zálohu Vás budeme neprodleně informovat.

Doprava

Doprava je zajištěna kurýrní službou. Dodavatel si vyhrazuje právo měnit formu přepravy s ohledem na objednané množství a charakter zboží.

Převzetí zásilky

Ve smluveném termínu Vám bude doručena zásilka přepravní společností.

Při přebírání zásilky se prosím řiďte níže uvedenými zásadami:

  • Zboží při převzetí důkladně zkontrolujte. Minimálně je zapotřebí zkontrolovat vnější obal, zda není poškozen. V případě že zásilka obsahuje sklo, je nezbytné toto rozbalit a zkontrolovat. Reklamace na zboží bude uznána pouze pokud bude vnější obal nepoškozen. Reklamace na rozbité sklo je možné uplatnit pouze u dopravce. Ještě jednou Vás prosíme o spolupráci a důkladnou kontrolu zboží při přebírání. Záleží nám na tom, abyste mohli zboží dlouho užívat a byli s ním spokojeni. Nemůžeme však akceptovat reklamace zboží viditelně poškozeného přepravou. To je nezbytné již při kontrole reklamovat u dopravce. Děkujeme za pochopení.
  • V případě, že je zboží viditelně poškozeno, sepište s řidičem reklamační protokol. O celé situaci nás informujte na reklamace@nejlevnejsinabytek.cz
  • V případě, že zjistíte výrobní vadu po rozbalení zásilky, jejíž obal byl neporušen, neprodleně nás kontaktujte. Takovou reklamaci samozřejmě přijmeme a vyřídíme v zákonné lhůtě (+ čas na dopravu náhradního zboží).
  • Při převzetí zásilky si prosím kontrolujte rovněž počet balení a tento počet balení zapište do přepravního listu, který podepisujete dopravci. Bude pak možné reklamovat eventuální nedodání nějakého dílu.

Kontakt

nejlevnejsinabytek.cz
SmartShop s.r.o.
Železárenská 636/4
709 00 Ostrava - Hulváky

e-mail: info@nejlevnejsinabytek.cz
telefon: 558 431 217, 777 918 774


Slevové akce a výhodné nabídky. Chcete o nich vědět? Přihlaste se k odběru.

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů