Doprava ZDARMA pro objednávky nad 2000 Kč

Zavolejte nám 777 918 774(Po-Pá:8-16 hod.)

Největší nabídka nábytku
skladem: 13 293 ks

Potřebuji poradit s objednávkou 777 918 774(Po-Pá:8-17 hod.)
Porovnat
0

Oblíbené produkty

0
  • Nemáte žádný oblíbený produkt

Košík 0 0
Nakupte ještě za 2 000 a máte dopravu ZDARMA
Menu

Platba a dodání


Potvrzení objednávky

Po odeslání objednávky se Vám na obrazovce ukáže Vaše objednávka byla přijata a číslo objednávky a zároveň Vám přijde na emailovou adresu, kterou jste uvedli při registraci/objednávce, automatické potvrzení objednávky. Pokud Vám tento email nepřijde, zkontrolujte, jestli jste nezadali při registraci špatný email (údaje v registraci můžete měnit po přihlášení kliknutím na Vaše přihlašovací jméno). Jestliže je email v pořádku a potvrzení objednávky Vám přesto nepřišlo, prosím kontaktujte nás na náš email info@nejlevnejsinabytek.cz nebo na telefonu 558 431 217 nebo 777 918 774. Jakmile zboží pro Vás opustí fyzicky náš sklad, obdržíte email a sms o expedici. V e-mailu naleznete kontakt na přepravní společnost, se kterou se můžete domluvit na termínu dodání.


Možnosti platby - zvolíte si u pokladny:


 1. Na dobírku (poplatek 50 Kč včetně DPH)

  • Vybrané zboží zašleme na Vaši adresu na dobírku = zaplatíte v hotovosti při dodání zboží přímo řidiči, u řidiče není možné platit kartou.
  • Daňový doklad zasíláme e-mailem v den vychystání objednávky (jsme plátci DPH).
  • Platíte při převzetí zboží.


2. Platba předem bankovním převodem (bez poplatku)

  • Po odeslání objednávky Vám ihned automaticky zašleme na Vaši emailovou adresu zálohovou fakturu.
  • Při platbě převodem použijte číslo zálohové faktury jako variabilní symbol, je to zároveň i číslo objednávky.
  • O přijetí platby Vás budeme informovat e-mailem, většinou je to do dvou pracovních dnů od zadání příkazu ve Vaší bance.
  • Po přijetí Vaší platby na náš účet, zboží vyexpedujeme na Vaši adresu dle termínu dodání uvedeného u zboží.
  • Daňový doklad zasíláme e-mailem v den vychystání objednávky (jsme plátci DPH).
  • Číslo účtu: 1006762/2060 (banka CITFIN)
  • Pokud je pro Vás obsah zálohové faktury nedostatečný nebo není správný, napište e-mail na info@nejlevnejsinabytek.cz. V e-mailu uveďte, jaké údaje potřebujete doplnit/změnit.


3. Platba online kartou / GooglePay / Apple Pay (bez poplatku)

  • Po odeslání objednávky budete požádáni o zadání čísla Vaší platební karty / přihlášení ke svému účtu přes online zabezpečenou platební bránu GoPay.
  • Po přijetí Vaší platby, zboží vyexpedujeme na Vaši adresu dle termínu dodání uvedeného u zboží a v potvrzení objednávky.
  • Daňový doklad zasíláme e-mailem v den vychystání objednávky (jsme plátci DPH).


4. Hotově - osobní odběr (bez poplatku)

  • Objednané zboží si můžete vyzvednout přímo u nás na adrese nejlevnejsinabytek.cz - SmartShop s.r.o., Ostravská 843, 739 25 Sviadnov.
  • Pokud chcete zboží skladem vyzvednout později než do 5 dnů – napište to do poznámky v objednávce.
  • E-mailem a sms Vám potvrdíme, že zboží je na skladě a připraveno na vyzvednutí.
  • Platíte při převzetí zboží na prodejně / výdejním místě (1.patro, stejná adresa). Platba je možná v hotovosti nebo platební kartou.
  • Daňový doklad zasíláme e-mailem v den vydání objednávky kupujícímu (jsme plátci DPH).
  • Zboží je nutné vyzvednout do 5 dnů od připravení. Pokud si zboží v uvedené lhůtě nevyzvednete, dojde ke stornování Vaší objednávky.


5. Twisto - zaplatím za 14 dní

  • V tomto případě jednoduše dokončíte objednávku (bez čekání na výplatu)
  • Zaplatíte přímo Twistu do  14 dnů od vyexpedování zboží z našeho skladu ( převodem, hotově, kartou )
  • V případě osobního odběru z našeho skladu budete požádáni o prokázání totožnosti, zboží může převzít pouze osoba, která uzavřela objednávku a fakturační adresa se musí v případě osobního odběru shodovat s adresou trvalého bydliště na občanském průkazu.
  • Možnost odložení platby o dalších 30 dnů
  • Službu provozuje Twisto payments a.s.
  • Více info o této službě


6. Platba PlatímPak - prohlédnu zboží a platím do 30 dní

  • Odložená platba pro objednávky do 25 000 Kč.
  • Lze využít na zboží skladem.
  • Ověření je velmi rychlé, obvykle do 1 minuty.
  • Službu provozuje Raiffeisenbank a.s., ale můžou ji využívat i klienti ostatních bank. Více info o této službě: https://platimpak.cz/#jak-nakup-probiha


7. Platba ESSOX (bez poplatku)


8. Platba Home Credit (bez poplatku)





Dodání zboží

Dopravné se liší podle hodnoty zboží. V případě, že hodnota objednaného zboží dosáhne hranice 2 000 Kč, dovezeme vám nábytek kamkoliv v České republice ZDARMA. Pokud je cena objednaného zboží do 999 Kč, činí dopravné 99 Kč. U objednaného zboží v cenovém rozpětí 1 000 - 1 999 Kč je dopravné 199 Kč.

Zboží doručujeme prostřednictvím externích přepravních společností. Za provedenou přepravu se rozumí přeprava v okamžiku složení zásilky na chodníku před vchodem domu na místě určení v pracovní dny většinou mezi osmou a šestnáctou hodinou bez možnosti určení přesného času doručení předem. Zboží je většinou dodáváno v demontu s podrobným návodem ke složení. Je důkladně zabaleno (krabice apod.) a pojištěné proti poškození.

Dodací lhůta

Termín pro dodání zboží je u každého zboží uveden. Pokud bylo u vámi vybraného zboží uvedeno, že je skladem, uvidíte v části "Můžete mít již..." datum nejdřívějšího dodání. Přepravní společnost Vás bude nejdříve v tento den kontaktovat kvůli doručení, s přepravní společností se můžete domluvit na pozdějším dodání. Pokud jste si objednali více položek, budeme vám zboží expedovat najednou, až bude vše na našem skladu. Přesný den, kdy bude zboží odesláno na Vaši adresu Vám sdělíme na Váš email, popř. telefon, uvedený v objednávce ihned jak bude objednávka vyřízena. Přepravce bude mít k dispozici Vaše telefonní číslo pro případ nezastižení na dané adrese. Nejste-li k zastižení, nechá ve Vaší schránce oznámení o uložení zásilky na regionálním depu. Telefonicky si můžete objednat opětovné doručení na místo a v čase (mezi 7-15 hod.), který si s pracovníky přepravní společnosti domluvíte. Toto druhé doručení je zdarma. Případně si můžete zboží odebrat i na Vašem regionálním depu zásilkové společnosti. V případě, že přepravní společnost v námi avizovaný termín (rozpětí 3 dny) nedodá zboží na Vaši adresu a nenechá ani oznámení o uložení zásilky ve Vaší schránce, neváhejte nás kontaktovat, popř. se informovat přímo na daném depu přepravní společnosti.

Smluvní pokuta

Nepřevezme-li kupující předmět plnění z důvodů ležících na jeho straně (např. zruší objednávku v případě, kdy je zboží již odeslané, není i přes dohodnutý termín přítomna kupujícím určená osoba nebo není schopen uhradit kupní cenu atd.), bude kupujícímu fakturována smluvní pokuta. Výše smluvní pokuty činí 10% z celkové ceny objednávky. V této smluvní pokutě jsou vyčísleny náklady účelně vynaložené v souvislosti se zrušenou kupní smlouvou - především náklady na zmařenou přepravu k Vám a zpět na náš centrální sklad.
 V případě, že smluvní pokutu neuhradíte v námi stanoveném termínu, tzn. do 14-ti dnů od vystavení faktury, bude pohledávka vymáhána prostřednictvím společnosti pro vymáhání pohledávek včetně všech nákladů s tím spojených. Smluvní pokuta je právně vymahatelná v souladu s příslušnými zákonnými normami.

Upozornění

nejlevnejsinabytek.cz si vyhrazuje právo na změnu těchto podmínek bez udání důvodu. Na již uzavřenou kupní smlouvu se vztahují obchodní podmínky platné v době jejího uzavření. Prodávající může požadovat zálohu na objednávku do výše 30 % z ceny objednávky. O nutnosti zaplatit zálohu Vás budeme neprodleně informovat.

Doprava

Doprava je zajištěna kurýrní službou. Dodavatel si vyhrazuje právo měnit formu přepravy s ohledem na objednané množství a charakter zboží.

Převzetí zásilky

Ve smluveném termínu Vám bude doručena zásilka přepravní společností.

Při přebírání zásilky se prosím řiďte níže uvedenými zásadami:

  • Zboží při převzetí důkladně zkontrolujte. Minimálně je zapotřebí zkontrolovat vnější obal, zda není poškozen. Prosíme o spolupráci a důkladnou kontrolu zboží při přebírání. Záleží nám na tom, abyste mohli zboží dlouho užívat a byli s ním spokojeni. Nemůžeme však akceptovat reklamace zboží viditelně poškozeného přepravou. To je nezbytné již při kontrole reklamovat u dopravce. Děkujeme za pochopení.
  • V případě, že je zboží viditelně poškozeno, sepište s řidičem reklamační protokol. O celé situaci nás informujte na reklamace@nejlevnejsinabytek.cz.
  • V případě, že zjistíte výrobní vadu po rozbalení zásilky, jejíž obal byl neporušen, neprodleně nás kontaktujte. Takovou reklamaci samozřejmě přijmeme a vyřídíme v zákonné lhůtě (+ čas na dopravu náhradního zboží).

Kontakt

nejlevnejsinabytek.cz
SmartShop s.r.o.
Železárenská 636/4
709 00 Ostrava - Hulváky

e-mail: info@nejlevnejsinabytek.cz
telefon: 558 431 217, 777 918 774


Slevové akce a výhodné nabídky. Chcete o nich vědět? Přihlaste se k odběru.

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů