📣📣Užijte si slevu 10 % s kódem NEJBY10 + Doprava ZDARMA nad 2000 Kč do konce tohoto týdne. 📣📣

Zavolejte nám 777 918 774(Po-Pá:8-17 hod.)

Největší nabídka nábytku
skladem: 18 334 ks

Potřebuji poradit s objednávkou 777 918 774(Po-Pá:8-17 hod.)
Porovnat
0

Oblíbené produkty

0
  • Nemáte žádný oblíbený produkt

Košík 0 0
Doprava zdarma
Menu

Vše o nákupu

Jak nakupovat

Na našem e-shopu můžete objednávat nepřetržitě 24 hodin denně.

Nabízíme dvě možnosti nákupu:

  • s registrací - registrovaný zákazník získává slevu na další nákup a nemusí vyplňovat kontaktní údaje při každé objednávce. Údaje zadané při registraci lze měnit po přihlášení kliknutím na „Můj účet“.
  • bez registrace - přicházíte o výše zmíněné výhody.

Nákup v našem e-shopu nejlevnejsinabytek.cz se dá shrnout do několika základních kroků.

  1. Vybraný produkt si pomocí tlačítka DO KOŠÍKU vložte do košíku. Máte-li zájem o více kusů stejného zboží, upravte počet přímo v detailu zboží nebo počet lze měnit i v nákupním košíku. Na POKRAČOVAT V NÁKUPU klikněte, pokud si do nákupního košíku chcete vložit další produkt. Po vybrání produktů klikněte na ZOBRAZIT KOŠÍK.
  2. Pokud vám výběr produktů vyhovuje, můžete pokračovat přes tlačítko PŘEJÍT K VOLBĚ PLATBY A DOPRAVY.
  3. Zvolte způsob dopravy a platby. Přes tlačítko PŘEJÍT K VOLBĚ DODACÍCH ÚDAJŮ přejdete do dalšího kroku.

Jste-li registrovaný zákazník, stačí se pouze přihlásit a kontaktní údaje se vám již automaticky zobrazí.

Nakupujete-li u nás poprvé a chcete se zaregistrovat, vyplňte ve formuláři povinné údaje.

Nakupujete-li u nás poprvé a nechcete se registrovat, odškrtněte ve formuláři s dodacími údaji REGISTROVANÝ NÁKUP.

Na e-mail, který uvedete v objednávce, vám maximálně 2x měsíčně pošleme naše novinky a akční nabídky. Nemusíte se bát, že zahltíme vaši e-mailovou schránku. Budete tak mít přehled o akcích a nových produktech v naší nabídce vždy jako jedni z prvních! Tuto možnost mohou zvolit jak registrovaní, tak i neregistrovaní zákazníci. Pokud o zasílání obchodních sdělení (newsletter) nemáte zájem, zrušte jej odškrtnutím.

  1. V dalším kroku SHRNUTÍ OBJEDNÁVKY uvidíte rekapitulaci celé objednávky s fakturační a dodací adresou včetně celkové ceny zahrnující dopravné a poplatek za typ platby. Předtím, než zboží objednáte kliknutím na tlačítko ODESLAT OBJEDNÁVKU, máte ještě možnost změnit cokoliv z předchozích kroků jako způsob platby, doručovací adresu apod.
  2. Po odeslání objednávky se vám na obrazovce zobrazí poděkování za nákup s číslem objednávky. Zároveň vám přijde během okamžiku na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli při registraci/objednávce, automatické potvrzení objednávky. Pokud vám tento e-mail nepřijde, kontaktujte nás na info@nejlevnejsinabytek.cz nebo na telefonu 558 431 217, 777 918 774.

Jakmile zboží pro vás opustí fyzicky náš sklad nebo bude připraveno k osobnímu odběru, obdržíte e-mail a sms o expedici/připravení k vyzvednutí na odběrném místě. V e-mailu naleznete kontakt na přepravní společnost, se kterou se můžete domluvit na termínu dodání.

Nakupovat v našem obchodě můžete také telefonicky 777 918 774, 558 431 217 nebo e-mailem zaslaným na info@nejlevnejsinabytek.cz. V těchto případech ale bohužel přicházíte o výhody našeho věrnostního klubu NEJBY.

Možnosti platby

Na dobírku (poplatek 50 Kč vč. DPH)

  1. Za zboží zaplatíte v hotovosti při dodání přímo řidiči. U řidiče zpravidla není možné platit kartou.
  2. K zásilce bude samozřejmě přiložen odpovídající daňový doklad (jsme plátci DPH).

Platba předem bankovním převodem (bez poplatku)

  1. Po odeslání objednávky vám ihned automaticky zašleme na vaši emailovou adresu zálohovou fakturu.
  2. Při platbě převodem použijte číslo zálohové faktury jako variabilní symbol, je to zároveň i číslo objednávky.
  3. O přijetí platby vás budeme informovat e-mailem, většinou je to do dvou pracovních dnů od zadání příkazu ve vaší bance.
  4. Po přijetí vaší platby na náš účet, zboží vyexpedujeme na vaši adresu dle termínu dodání uvedeného u zboží v potvrzení objednávky.
  5. K zásilce bude samozřejmě přiložen odpovídající daňový doklad (jsme plátci DPH).
  6. Číslo účtu: 1006762/2060 (banka CITFIN)
  7. Pokud je pro vás obsah faktury nedostatečný nebo není správný, napište e-mail na info@nejlevnejsinabytek.cz. V e-mailu uveďte, jaké údaje potřebujete doplnit/změnit.

Platba on-line kartou (bez poplatku)

  1. Po odeslání objednávky budete požádáni o zadání čísla vaší platební karty přes on-line zabezpečenou platební bránu.
  2. O přijetí platby vás budeme informovat e-mailem nejpozději následující pracovní den.
  3. Po přijetí vaší platby, zboží vyexpedujeme na vaši adresu dle termínu dodání uvedeného u zboží v potvrzení objednávky.
  4. K zásilce bude samozřejmě přiložen odpovídající daňový doklad (jsme plátci DPH).

Hotově - osobní odběr (bez poplatku)

  1. Vybrané zboží si můžete vyzvednout přímo u nás na adrese: nejlevnejsinabytek.cz - SmartShop, s.r.o., Ostravská 843, 739 25 Sviadnov.
  2. Jakmile bude zboží připraveno k odběru, budeme vás informovat e-mailem a sms.
  3. Platíte při převzetí zboží na výdejním místě (1.patro).
  4. Ke zboží obdržíte odpovídající daňový doklad (jsme plátci DPH).
  5. Zboží je nutné vyzvednout do 5 pracovních dnů od obdržení informace o vyzvednutí zboží. Pak dojde ke stornování vaší objednávky.

Kartou - osobní odběr (bez poplatku)

  1. Vybrané zboží si můžete vyzvednout přímo u nás na adrese: nejlevnejsinabytek.cz - SmartShop, s.r.o., Ostravská 843, 739 25 Sviadnov.
  2. Jakmile bude zboží připraveno k odběru, budeme vás informovat e-mailem a sms.
  3. Platíte při převzetí zboží na na výdejním místě (1.patro).
  4. Ke zboží obdržíte odpovídající daňový doklad (jsme plátci DPH).
  5. Zboží je nutné vyzvednout do 5 pracovních dnů od obdržení informace o vyzvednutí zboží, pak dojde ke stornování vaší objednávky.

Twisto Pay - Prohlédnu zboží a platím do 30 dní (bez poplatku)

  1. Co je Twisto ?
    Platební metoda, která umožňuje platit až po doručení zboží
  2. Jak Twisto použiju ?
    Vyberte Twisto při platbě “Prohlédnu zboží a platím do 30 dní" - a je to.
  3. Kdy a komu mám zaplatit ?
    Informace k platbě obdržíte na e-mail. Na zaplacení máte 30 dní od odeslání zboží.
  4. Kolik Twisto stojí ?
    Twisto je zcela zdarma, platíte jen to co si objednáte.
  5. Potřebujete více informací ?
    Twisto zákaznická podpora je Vám k dispozici každý všední den od 9:00 do 20:00 na čísle 222 70 33 33 nebo na e-mailu dotaz@twisto.cz.

Twisto je k dispozici pouze osobám starším 18 let. V případě osobního odběru objednávky placené přes Twisto je nutná přítomnost objednatele a předložení občanského průkazu pro kontrolu totožnosti.

Poskytovatelem služby je Twisto payments a. s., IČ 016 15 165, se sídlem Praha 1 - Malá Strana, Újezd 450/40, PSČ 118 00, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 19085.

K zásilce bude samozřejmě přiložen odpovídající daňový doklad (jsme plátci DPH). Více se o této platbě dozvíte zde.

PlatímPak - prohlédnu zboží a platím do 60 dní

  1. Odložená platba pro objednávky do 25 000 Kč.
  2. Běžně odklad platby do 30 dní, u nás do 60 dní.
  3. Lze využít na zboží skladem a také s termínem dodání do 1 měsíce.
  4. Ověření je velmi rychlé, obvykle do 1 minuty.

Službu provozuje Raiffeisenbank a.s., ale můžou ji využívat i klienti ostatních bank.
Více info o této službě: https://platimpak.cz/#jak-nakup-probiha

Platba ESSOX (bez poplatku)

přesný popis viz nákup na splátky

Doprava a cena dopravy zboží

Dopravné se liší podle hodnoty zboží:
  • objednávka 0 - 999 Kč - dopravné 99 Kč
  • objednávka 1 000 - 1 999 Kč - dopravné 199 Kč
  • objednávka od 2 000 Kč - dopravné zdarma
    Zboží doručujeme prostřednictvím externí přepravní společnosti. Dodavatel si vyhrazuje právo volit formu přepravy s ohledem na objednané množství a charakter zboží.
    Za provedenou se rozumí přeprava v okamžiku složení zásilky na chodník před vchodem domu na místě určení. Zboží je většinou dodáváno v demontu s podrobným návodem ke složení. Je důkladně zabaleno (krabice apod.) a pojištěné proti poškození.

Dodací lhůta

Termín pro dodání zboží je u každého zboží uveden. Pokud bylo u vámi vybraného zboží uvedeno, že je skladem, uvidíte v odkazu „Kdy zboží dostanu“ nejbližší možné datum doručení - většinou se jedná o první den, kdy zásilka může být doručována. Pokud jste si objednali více položek, budeme vám zboží expedovat najednou, až bude vše na našem skladu.
O vyřízení objednávky vás informujeme e-mailem a sms v okamžiku, kdy zásilka již opustila náš sklad! Během následujících 3 pracovních dnů proběhne doručení zásilky na vámi zadanou adresu. Přepravní společnost doručuje zásilky v pracovní dny od 8:00 do 16:00 hodin bez možnosti určení přesného času doručení předem. Zvažte prosím adresu doručení zásilky, aby vás přepravce zastihl (např. adresa pracoviště). Také je nutné v objednávkovém formuláři uvést správné telefonní číslo, aby vás přepravce mohl v den doručení zásilky kontaktovat. V případě, že přepravní společnost v námi avizovaný termín (rozpětí 3 dny) nedodá zboží na vaši adresu a nenechá ani oznámení o uložení zásilky ve vaší schránce, neváhejte nás kontaktovat, popř. se informovat přímo na zákaznické lince přepravní společnosti.

Obchodní podmínky

Věrnostní klub NEJBY

Nejčastější dotazy:

  • Telefonická objednávka
    Mohu si zboží objednat telefonicky?
    Ano. Naši pracovníci s vámi rádi vytvoří objednávku a poradí při výběru v pracovní dny od 8:00 do 17:00 hod. na tel. 777 918 774, 558 431 217. Neváhejte nás kontaktovat!
  • Montáž
    Provádíte montáž?
    Montáž sice neprovádíme, ale doporučujeme využít ověřené firmy. Tvrdé zboží (komody, kuchyně, obývací stěny apod.) je dodáváno v demontu = rozložené na jednotlivé desky, u zboží je přiložen podrobný obrázkový montážní návod, kdy montáž zvládne průměrně zručný člověk sám.
    Čalouněný nábytek (čalouněné postele, pohovky, sedačky apod.) je dodáván vcelku, v případě rohových sedaček stačí jednoduchým způsobem zasunout díly do sebe. Polštáře bývají při přepravě schovány v úložném prostoru.
  • Dodání
    Dodáváte zboží na Slovensko?
    Ne, zboží rozvážíme pouze v rámci České republiky.
  • Nákup na splátky
    Prodáváte zboží na splátky?
    Ano. Podrobné informace a podmínky najdete zde.
  • Zrušení objednávky
    Jakým způsobem můžu zrušit objednávku?
    Objednávku můžete zrušit e-mailem zaslaným na info@nejlevnejsinabytek.cz nebo telefonicky na infolince dle aktuální provozní doby.
  • Vrácení zboží
    Produkt nesplňuje moje představy. Mohu jej vrátit?
    Ano, produkt je možné do 14 dnů od převzetí vrátit bez udání důvodu. Zde najdete kompletní podmínky pro vrácení zboží do 14 dnů.
  • Poškozený balík
    Přepravcem mi přišel balík, který jeví známky poškození. Jak mám postupovat?
    Pokud zjistíte poškození obalu či zboží při dopravě, doporučujeme takové zboží odmítnout nebo vyhotovit spolu s přepravní firmou záznam o poškození. Podrobné informace k převzetí zásilky.
  • Poškození zásilky zjištěno po rozbalení
    Po rozbalení zásilky bylo zjištěno poškození. Jak mám postupovat?
    V případě, že zjistíte poškození po rozbalení zásilky, neprodleně nás kontaktujte na email reklamace@nejlevnejsinabytek.cz.

Převzetí zásilky

Zboží si při převzetí důkladně zkontrolujte! Minimálně je zapotřebí zkontrolovat vnější obal, zda není poškozen. V případě, že je zboží již při převzetí viditelně poškozeno, doporučujeme takové zboží odmítnout převzít nebo vyhotovit spolu s přepravní firmou záznam o poškození. O celé situaci nás informujte na reklamace@nejlevnejsinabytek.cz. V případě, že zjistíte výrobní vadu či poškození po rozbalení zásilky, jejíž obal byl neporušen, neprodleně nás kontaktujte. Takovou reklamaci samozřejmě přijmeme a vyřídíme v zákonné lhůtě (+ čas na dopravu náhradního zboží).
Při převzetí zásilky si prosím kontrolujte rovněž počet balení a zapište jej do doručovacího listu, který podepisujete přepravci. Bude pak možné reklamovat případné nedodání nějakého dílu.

Ještě jednou vás prosíme o spolupráci a důkladnou kontrolu zboží při přebírání. Záleží nám na tom, abyste mohli zboží dlouho užívat a byli s ním spokojeni. Nemůžeme však akceptovat reklamace zboží viditelně poškozeného přepravou. To je nezbytné již při kontrole reklamovat u dopravce.

SMLUVNÍ POKUTA:
Nepřevezme-li kupující předmět plnění z důvodů ležících na jeho straně (např. zruší objednávku v případě, kdy je zboží již odeslané, není i přes dohodnutý termín přítomna kupujícím určená osoba nebo není schopen uhradit kupní cenu atd.), bude kupujícímu fakturována smluvní pokuta. Výše smluvní pokuty činí 10% z celkové ceny objednávky. V této smluvní pokutě jsou vyčísleny náklady účelně vynaložené v souvislosti se zrušenou kupní smlouvou – především náklady na zmařenou přepravu k vám a zpět na náš centrální sklad.
V případě, že smluvní pokutu neuhradíte v námi stanoveném termínu, tzn. do 14-ti dnů od vystavení faktury, bude pohledávka vymáhána prostřednictvím společnosti pro vymáhání pohledávek včetně všech nákladů s tím spojených. Smluvní pokuta je právně vymahatelná v souladu s příslušnými zákonnými normami.

Reklamace

Reklamaci posílejte na email reklamace@nejlevnejsinabytek.cz


Slevové akce a výhodné nabídky. Chcete o nich vědět? Přihlaste se k odběru.

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů