• Nábytek
Vše o nákupu
Jak u nás nakoupit: Po nákupu:
Jak nakupovat

Na našem e-shopu můžete objednávat nepřetržitě 24 hodin denně.

Nabízíme dvě možnosti nákupu:
  • s registrací - registrovaný zákazník získává slevu na další nákup a nemusí vyplňovat kontaktní údaje při každé objednávce. Údaje zadané při registraci lze měnit po přihlášení kliknutím na „Můj účet“.
  • bez registrace – přicházíte o výše zmíněné výhody.

Nákup v našem e-shopu nejlevnejsinabytek.cz se dá shrnout do několika základních kroků.
  1. Výběr zboží
    Vybraný produkt si pomocí tlačítka Koupit vložte do košíku. Máte-li zájem o více kusů stejného zboží, upravte počet přímo v detailu zboží nebo počet lze měnit i v nákupním košíku. Na Pokračovat v nákupu klikněte, pokud si do nákupního košíku chcete vložit další produkt. Po vybrání produktů klikněte na Zaplatit.
  2. Platba a doručení
    Po zvolení produktů je třeba vyplnit údaje k doručení objednaného zboží.
    • Jste-li registrovaný zákazník, stačí se pouze přihlásit a kontaktní údaje se vám již automaticky zobrazí.
    • Nakupujete-li u nás poprvé a chcete se zaregistrovat, vyplňte ve formuláři povinné údaje.
    • Nakupujete-li u nás poprvé a nechcete se registrovat, zatrhněte ve formuláři s kontaktními údaji „Nákup bez registrace“.
    Na email, který uvedete v objednávce, vám maximálně 2x měsíčně pošleme naše novinky a akční nabídky. Nemusíte se bát, že zahltíme vaši emailovou schránku. Budete tak mít přehled o akcích a nových produktech v naší nabídce vždy jako jedni z prvních! Tuto možnost mohou zvolit jak registrovaní, tak i neregistrovaní zákazníci. Pokud o zasílání obchodních sdělení (newsletter) nemáte zájem, zrušte jej odškrtnutím. Zvolte si způsob platby..
  3. Kontrola a odeslání objednávky
    V dalším kroku Kontrola objednávky uvidíte souhrn celé objednávky s fakturační a dodací adresou včetně celkové ceny zahrnující dopravné a poplatek za typ platby. Předtím, než zboží objednáte kliknutím na tlačítko Odeslat objednávku, máte ještě možnost změnit cokoliv z předchozích kroků jako způsob platby, doručovací adresu apod.
  4. Potvrzení objednávky
    Po odeslání objednávky se vám na obrazovce zobrazí „Vaše objednávka byla přijata“ a číslo objednávky. Zároveň vám přijde během okamžiku na emailovou adresu, kterou jste uvedli při registraci/objednávce, automatické potvrzení objednávky. Pokud vám tento email nepřijde, kontaktujte nás na email info@nejlevnejsinabytek.cz nebo na telefonu 558 431 217, 777 918 774.

Jakmile zboží pro vás opustí fyzicky náš sklad nebo bude připraveno k osobnímu odběru, obdržíte email a sms o expedici/připravení k vyzvednutí na odběrném místě. V e-mailu naleznete kontakt na přepravní společnost, se kterou se můžete domluvit na termínu dodání.

Nakupovat v našem obchodě můžete také telefonicky +420 775 775 019, 558 431 217 nebo e-mailem zaslaným na info@nejlevnejsinabytek.cz. V těchto případech ale nedostáváte informace o stavu objednávky a expedici.


Možnosti platby
  • Na dobírku (poplatek 50 Kč vč. DPH)
    1. Za zboží zaplatíte v hotovosti při dodání přímo řidiči. U řidiče zpravidla není možné platit kartou.
    2. K zásilce bude samozřejmě přiložen odpovídající daňový doklad (jsme plátci DPH).
  • Platba předem bankovním převodem (bez poplatku)
    1. Po odeslání objednávky vám ihned automaticky zašleme na vaši emailovou adresu zálohovou fakturu.
    2. Při platbě převodem použijte číslo zálohové faktury jako variabilní symbol, je to zároveň i číslo objednávky.
    3. O přijetí platby vás budeme informovat e-mailem, většinou je to do dvou pracovních dnů od zadání příkazu ve vaší bance.
    4. Po přijetí vaší platby na náš účet, zboží vyexpedujeme na vaši adresu dle termínu dodání uvedeného u zboží v potvrzení objednávky.
    5. K zásilce bude samozřejmě přiložen odpovídající daňový doklad (jsme plátci DPH).
    6. Číslo účtu: 1006762/2060 (banka CITFIN)
    7. Pokud je pro vás obsah faktury nedostatečný nebo není správný, napište e-mail na info@nejlevnejsinabytek.cz. V e-mailu uveďte, jaké údaje potřebujete doplnit/změnit.
  • Platba online kartou (bez poplatku)
    1. Po odeslání objednávky budete požádáni o zadání čísla vaší platební karty přes online zabezpečenou platební bránu.
    2. O přijetí platby vás budeme informovat e-mailem nejpozději následující pracovní den.
    3. Po přijetí vaší platby, zboží vyexpedujeme na vaši adresu dle termínu dodání uvedeného u zboží v potvrzení objednávky.
    4. K zásilce bude samozřejmě přiložen odpovídající daňový doklad (jsme plátci DPH).
  • Hotově - osobní odběr (bez poplatku)
    1. Vybrané zboží si můžete vyzvednout přímo u nás na adrese: nejlevnejsinabytek.cz - SmartShop, s.r.o., Ostravská 843, 739 25 Sviadnov.
    2. Jakmile bude zboží připraveno k odběru, budeme vás informovat e-mailem a sms.
    3. Platíte při převzetí zboží na obchodním oddělení (1.patro, dveře č.2).
    4. Ke zboží obdržíte odpovídající daňový doklad (jsme plátci DPH).
    5. Zboží je nutné vyzvednout do 14 dnů od obdržení informace o vyzvednutí zboží. Pokud si zboží v uvedené lhůtě nevyzvednete, bude vám dalších 14 dnů účtováno skladné ve výši 50,-Kč/den. Po měsíci dojde ke stornování vaší objednávky.
  • Kartou - osobní odběr (bez poplatku)
    1. Vybrané zboží si můžete vyzvednout přímo u nás na adrese: nejlevnejsinabytek.cz - SmartShop, s.r.o., Ostravská 843, 739 25 Sviadnov.
    2. Jakmile bude zboží připraveno k odběru, budeme vás informovat e-mailem a sms.
    3. Platíte při převzetí zboží na obchodním oddělení (1.patro, dveře č.2).
    4. Ke zboží obdržíte odpovídající daňový doklad (jsme plátci DPH).
    5. Zboží je nutné vyzvednout do 14 dnů od obdržení informace o vyzvednutí zboží. Pokud si zboží v uvedené lhůtě nevyzvednete, bude vám dalších 14 dnů účtováno skladné ve výši 50,-Kč/den. Po měsíci dojde ke stornování vaší objednávky.
  • Platba ESSOX (bez poplatku)
  • přesný popis viz nákup na splátky

Doprava a cena dopravy zboží

Dopravné se liší podle hodnoty zboží:

  • objednávka 0 - 1 000 Kč - dopravné 99 Kč
  • objednávka 1 001 - 2 000 Kč - dopravné 199 Kč
  • objednávka 2 001 - 10 000 Kč - dopravné 299 Kč
  • objednávka 10 001 - 20 000 Kč - dopravné 199 Kč
  • objednávka nad 20 000 Kč - dopravné zdarma
    Zboží doručujeme prostřednictvím externí přepravní společnosti. Dodavatel si vyhrazuje právo volit formu přepravy s ohledem na objednané množství a charakter zboží.
    Za provedenou se rozumí přeprava v okamžiku složení zásilky na chodník před vchodem domu na místě určení. Zboží je většinou dodáváno v demontu s podrobným návodem ke složení. Je důkladně zabaleno (krabice apod.) a pojištěné proti poškození.


    Dodací lhůta

    Termín pro dodání zboží je u každého zboží uveden. Pokud bylo u vámi vybraného zboží uvedeno, že je skladem, uvidíte v odkazu „Kdy zboží dostanu“ datum nejpozdějšího dodání. Pokud jste si objednali více položek, budeme vám zboží expedovat najednou, až bude vše na našem skladu.
    O vyřízení objednávky vás informujeme e-mailem a sms v okamžiku, kdy zásilka již opustila náš sklad! Během následujících 3 pracovních dnů proběhne doručení zásilky na vámi zadanou adresu. Přepravní společnost doručuje zásilky v pracovní dny od 8.00 do 16.00 hod. Zvažte prosím adresu doručení zásilky, aby vás přepravce zastihl (např. adresa pracoviště). Také je nutné v objednávkovém formuláři uvést správné telefonní číslo, aby vás přepravce mohl předem kontaktovat. V případě, že přepravní společnost v námi avizovaný termín (rozpětí 3 dny) nedodá zboží na vaši adresu a nenechá ani oznámení o uložení zásilky ve vaší schránce, neváhejte nás kontaktovat, popř. se informovat přímo na zákaznické lince přepravní společnosti.


    Obchodní podmínky

    Platné obchodní podmínky najdete zde..


    Věrnostní program

    Podrobnosti k věrnostnímu programu najdete zde..


    Nejčastější dotazy:

    Telefonická objednávka
    Mohu si zboží objednat telefonicky?
    Ano. Naši pracovníci s vámi rádi vytvoří objednávku a poradí při výběru v pracovní dny od 7.30 do 21.00 hod. na tel. 775 775 019, 558 431 217. Neváhejte nás kontaktovat!

    Montáž
    Provádíte montáž?
    Ne. Montáž neprovádíme. Tvrdé zboží (komody, kuchyně, obývací stěny apod.) je dodáváno v demontu = rozložené na jednotlivé desky, u zboží je přiložen podrobný obrázkový montážní návod, kdy montáž zvládne průměrně zručný člověk sám.
    Čalouněný nábytek (čalouněné postele, pohovky, sedačky apod.) je dodáván vcelku, v případě rohových sedaček stačí jednoduchým způsobem zasunout díly do sebe. Polštáře bývají při přepravě schovány v úložném prostoru.

    Dodání
    Dodáváte zboží na Slovensko?
    Ne, zboží rozvážíme pouze v rámci České republiky.

    Nákup na splátky
    Prodáváte zboží na splátky?
    Ano. Podrobné informace a podmínky najdete zde.

    Vrácení zboží
    Produkt nesplňuje moje představy. Mohu jej vrátit?
    Ano, produkt je možné do 14 dnů od převzetí vrátit bez udání důvodu. Zde najdete kompletní podmínky pro vrácení zboží do 14 dnů.

    Poškozený balík
    Přepravcem mi přišel balík, který jeví známky poškození. Jak mám postupovat?
    Pokud zjistíte poškození obalu či zboží při dopravě, doporučujeme takové zboží odmítnout převzít nebo vyhotovit spolu s přepravní firmou záznam o poškození. Podrobné informace k převzetí zásilky.

    Poškození zásilky zjištěno po rozbalení
    Po rozbalení zásilky bylo zjištěno poškození. Jak mám postupovat?
    V případě, že zjistíte poškození po rozbalení zásilky, neprodleně nás kontaktujte.


    Sledování zásilky Díky systému sledování zásilek můžete mít přehled o tom, kde se právě teď vaše zásilka nachází.
    Do vyhrazeného políčka stačí vepsat číslo vaší zásilky.
    Odkazy na sledování zásilek:
    Převzetí zásilky

    Zboží si při převzetí důkladně zkontrolujte! Minimálně je zapotřebí zkontrolovat vnější obal, zda není poškozen. V případě, že je zboží již při převzetí viditelně poškozeno, doporučujeme takové zboží odmítnout převzít nebo vyhotovit spolu s přepravní firmou záznam o poškození. O celé situaci nás informujte na reklamace@nejlevnejsinabytek.cz. V případě, že zjistíte výrobní vadu či poškození po rozbalení zásilky, jejíž obal byl neporušen, neprodleně nás kontaktujte. Takovou reklamaci samozřejmě přijmeme a vyřídíme v zákonné lhůtě (+ čas na dopravu náhradního zboží).
    Při převzetí zásilky si prosím kontrolujte rovněž počet balení a zapište jej do doručovacího listu, který podepisujete přepravci. Bude pak možné reklamovat případné nedodání nějakého dílu.

    Ještě jednou vás prosíme o spolupráci a důkladnou kontrolu zboží při přebírání. Záleží nám na tom, abyste mohli zboží dlouho užívat a byli s ním spokojeni. Nemůžeme však akceptovat reklamace zboží viditelně poškozeného přepravou. To je nezbytné již při kontrole reklamovat u dopravce.


    SMLUVNÍ POKUTA:

    Nepřevezme-li kupující předmět plnění z důvodů ležících na jeho straně (např. zruší objednávku v případě, kdy je zboží již odeslané, není i přes dohodnutý termín přítomna kupujícím určená osoba nebo není schopen uhradit kupní cenu atd.), bude kupujícímu fakturována smluvní pokuta. Výše smluvní pokuty činí 10% z celkové ceny objednávky. V této smluvní pokutě jsou vyčísleny náklady účelně vynaložené v souvislosti se zrušenou kupní smlouvou – především náklady na zmařenou přepravu k vám a zpět na náš centrální sklad.
    V případě, že smluvní pokutu neuhradíte v námi stanoveném termínu, tzn. do 14-ti dnů od vystavení faktury, bude pohledávka vymáhána prostřednictvím společnosti pro vymáhání pohledávek včetně všech nákladů s tím spojených. Smluvní pokuta je právně vymahatelná v souladu s příslušnými zákonnými normami.


    Reklamace

    Reklamační formulář najdete zde..

  • 1299 modelů